Doorgaan naar artikel
IFA17: Fossil en Google komen met Fashion-First Smartwatches
Aloys van Outersterp
Aloys van Outersterp
Voormalig hoofdredacteur
Profiel

De IFA staat weer op het punt van beginnen en nu hebben Fossil en Google alvast een aankomende lijn met zogenaamde Fashion-First Smartwatches onthuld. Deze wearables zijn een uitbreiding van vijf huidige merken, te weten Diesel, Emporio Armani, Fossil, Michael Kors en Misfit. De full-round-smartwatches met touchscreen liggen met het aankomende herfstseizoen en de feestdagen in de winkels.

In het persbericht laat men het volgende weten over de verschillende modellen Fashion-First Smartwatches:

Diesel – De eeste Diesel On Full Guard touchscreen smartwatch zal in de voorverkoop beschikbaar zijn vanaf 29 augustus. De gehele collectie is wereldwijd beschikbaar vanaf 25 september.
Emporio Armani – De eerste Emporio Armani Connected touchscreen smartwatch is de verpersoonlijking van stijl en combineert traditioneel design met innovatieve technologie. De smartwatch is verkrijgbaar vanaf 14 september en biedt elf verwisselbare bandjes waardoor de gebruiker eenvoudig kan wisselen tussen leren, silicone en stainless steel bandjes.
Fossil – Fossil lanceert zijn eerste full-round touchscreen smartwatches, de Fossil Q Venture en de Fossil Q Explorist. Deze dunnere smartwatches zijn uitgerust met AMOLED displays en exclusieve nieuwe apps. De nieuwe horloges zijn nu verkrijgbaar in Fossil winkels en op Fossil.com.
Michael Kors – De Michael Kors Access Sofie touchscreen smartwatches zijn speciaal ontwikkeld voor vrouwen en bieden een prachtig dun device en scherm. De Michael Kors Access Grayson touchscreen smartwatch is gemaakt voor de stijlvolle man met een stainless steel device en oversized scherm. Alle nieuwe Michael Kors touchscreen smartwatches zijn vanaf 25 september wereldwijd beschikbaar.
Misfit – De Misfit Vapor is uitgerust met een hartslagmonitor, een op zichzelf staande muziekfunctionaliteit en is waterdicht tot 5ATM. Dit model is verkrijgbaar vanaf oktober.